woensdag 8 mei 2013

sinful colors

Vandaag heb ik swatches van 3 lakjes van Sinful Colors. Lees snel verder als je swatches wilt zien.
 







293 gorgeous
 
Ik vind het een supermooi lakje. Het is een mooi blauw lakje, maar ook een beetje metalic met een groene schijn er in.

 


831 Hottie
 
Dit lakje vind ik supermooi, maar hij dekt echt van geen kanten. Op deze foto heb ik 6 laagjes op?? Ik vind dat een lakje tenminste na 2 à 3 laagjes zeker mag dekken, maar 6?? ;o Gelukkig drogen de lakjes van Sinful Colors snel. Mijn conclusie: je kan hem alleen als glittertopcoat gebruiken oftewel HEEL veel laagjes opdoen. Ik had er nog aan gedacht om hem in het groen en roos te kopen, maar heb dat gelukkig niet gedaan.





 103 black on black
 
Dit zwarte lakje daaraantegen dekte na 1à2 laagjes. Perfect toch in tegenstelling tot die ander?
Ik vind dit een mooi lakje en ben hier heel tevreden over.
 
 
 
Ik ben heel tevreden over de lakjes van Sinful Colors buiten de blauwe. De lakjes drogen heel snel, maar blijven niet superlang zitten. De meeste lakjes blijven 5à7,8... dagen (best wel lang?) op mijn nagels zitten en deze bleven bij mij 3à4 dagen op mijn nagels zitten (valt nog goed mee). De lakjes kosten $2 en er zit 15 ml in een lakje (evenveel als bij OPI) dus ik vind de lakjes van Sinful Colors zeker aanraders buiten die blauwe dan als je hem niet als topcoat wilt gebruiken.
 
 

2 opmerkingen:

  1. heeeeeel mooie lakjes! heb zelf nog niets van dit merk, maar ze zien er echt goed uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen