vrijdag 24 mei 2013

Bronzer NYX




Toen ik in NYC was, heb ik een mooie bronzer van NYX gekocht.
Het heeft een mooi patroontje vanbinnen, lees snel verder als je meer foto's wilt zien van die product.



 
Het doosje is gewoon, maar niet echt speciaal.
 


Als je het de bronzer opendoet zie je dit luipaard patroon. Hij geeft een subtiele glans, maar op foto was deze niet zo goed zichtbaar.






Als je nog een dekseltje opendoet komt er een spiegeltje en borsteltje tevoorschijn, maar veel stelt het borsteltje niet voor. ;)














Ik hegb deze bronzer gekocht in NYC in de Urban Outfitters voor maar $10 (ong. €7,5). Ik dacht dat ByBeautygloss er ook zo ééntje verkocht, maar een beetje duurder. Ik vind deze bronzer zeker een aanrader dus als je ooit eens in de US en je komt deze tegen, koop hem! ;D




1 opmerking: